Školní vzdělávací program : Celý rok s písničkou
Cílem našeho vzdělávacího programu je připravit dětem bezpečné a zároveň dostatečně stimulující prostředí tak, aby se mohly naplno rozvíjet, každé dle svých individuálních schopností a možností.
Respektujeme individualitu a věkové zvláštnosti dětí a provázíme je na cestě vedoucí k celkovému rozvoji jejich osobnosti, k posilování jejich citových, morálních, rozumových a sociálních postojů.
Filozofií naší školy je výchovou, vzděláváním a sociální péčí komplexně rozvíjet osobnost dítěte. Vzdělávání dítěte chápeme jako rozvoj jedinečné osobnosti v příjemném, láskyplném, bezpečném a podnětném prostředí, na jehož konci stojí fyzicky, psychicky i sociálně samostatný jedinec připravený na vstup do základní školy a toužící po dalším vzdělávání.
Metody a formy práce
Hlavní metodou práce s dětmi je hra (spontánní, tvořivá, pohybová, námětová, didaktická,…).
Vzdělávání je dále realizováno formami a metodami individuální, skupinové spontánní nebo řízené práce, vždy s ohledem na věk a individuální zvláštnosti dítěte.
Ve výchově a vzdělávání dětí využíváme:
Školní vzdělávací program se skládá z integrovaných bloků (7) a tematických celků. Jedná se o srozumitelná témata, která respektují potřebu dětí osvojovat si poznatky a dovednosti v reálných souvislostech a vidět smysl toho, co se učí.
Integrované bloky jsou sestaveny tak, aby si je děti mohly vyzkoušet v praxi a umět je dále použít jednak ve své životní praxi, ale také v dalším učení.
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1
1
|
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Sníh dubnový hnojí, březnový tráví.
O svaté Anselmeně semeno do země.
Svátek má Marcela